SBS_hogstadiet_11_WEBB.jpg

Etablerad skola

för UNIKA barn

Hej!

På Stenbackeskolan värdesätter vi det unika hos varje barn. Vi tror att varje barn är värd att satsa på, att varje barn har intelligens och kreativitet som utvecklas under rätt förutsättningar och i samspelet med andra.

Vi erbjuder därför små klasser och en trygg miljö utifrån en kristen utbildningsfilosofi som vi kallar UNIK.

Vi gläds även åt de små framstegen och följer upp elevernas kunskapsutveckling var sjätte vecka.

VARFÖR VÄLJA OSS?

SBS_webb_HERO_skolan_1600x840_v3.jpg

VÄLKOMMEN TILL EN

ETABLERAD SKOLA

Stenbackeskolan är en grundskola i centrala Uddevalla med en vision att bygga både kunskap och värderingar i sina elever. Skolan har funnits i över 25 år. Något vi är stolta över.

FÄRSK MAT MED

EGEN RESTURANG

I vårt kök serverar våran köksmästare Fredrik & hans team skolmat för finsmakare varje dag som gör att barn äter bättre och orkar mer i skolan.

SBS_fritids_11_WEBB.jpg

PLATS FÖR

ALLA ÅLDRAR

Hos oss samlas förskolebarn och elever i årkurser 1-9 samt fritids under ett och samma tak. Enkelt för er. Berikande för era barn.

standing-1.png
sitting-8.png